top of page

God morgon Karin, hur mår du?

Companion, vår vänliga digitala assistent, är utvecklad för att skapa trygghet. Framförallt för dig men även för dina anhöriga.

  • Companion ringer varje morgon för att höra hur du mår och om allt står rätt till.

  • Svarar du inte eller om något verkar fel meddelas dina anhöriga eller vårdpersonal.

  • Du bestämmer själv när du ska bli uppringd, vilka frågor som ska ställas och vem som ska meddelas vid behov.

Skicka in intresseanmälan

Vi lanserar en förhandsversion av vår tjänst och erbjuder dig möjligheten att prova den gratis i 14 dagar.

 

Så här fungerar det:
1. Fyll i formuläret och klicka på "Skicka in intresseanmälan"
2. Vi kontaktar dig för att anpassa tjänsten efter dina behov
3. Efter prova-på-perioden kan du fortsätta för 49 kr/mån (ord. pris 99 kr/mån) om du aktivt väljer att förlänga

Ett begränsat antal abonnemang startas i början av 2025 – säkra din plats idag!

Companion Godmorgonsamtal

Tid att bli uppringd *
Tid
:
Prova ett Godmorgon-samtal

Fyll i ditt namn, telefonnummer och klicka på 'Ring nu' för att bli uppringd av vår digitala assistent Lena. Hon kommer fråga dig hur du mår och vad du har för planer för dagen.

 

Syftet med ett Godmorgon-samtal är att se till att du svarar och prata lite om kommande dagen. Om du inte skulle svara eller om du berättar att du inte mår bra blir en anhörig bli kontaktad. (Kontakt till anhörig kan inte göras på detta prova-på-samtal)

Så här beställer och använder du Companion, vår AI-assistent.
  1. Fyll i dina uppgifter
    Ange ditt namn, telefonnummer dit AI-assistenten ringer, e-postadress och postadress.

  2. Aktivera Companion gratis i 14 dagar
    När du har skickat in din beställning aktiveras Companion kostnadsfritt i 14 dagar. Under denna period kan du prova tjänsten utan bindning, d.v.s. abonnemanget startar inte automatiskt.

  3. Ställ in tjänsten med vår AI-assistent Lena
    Det angivna telefonnumret kommer att ringas upp, och vår AI-assistent Lena kommer intervjua dig för att anpassa tjänsten efter dina behov:

    • Vilken tid på morgonen vill du bli uppringd?

    • Om du inte svarar, hur lång tid ska Lena vänta innan hon provar igen?

    • Har du speciella intressen som Lena kan prata med dig om?

    • Vilken/vilka anhöriga ska kontaktas om Lena förstår att du behöver hjälp?

  4. Aktivera med Swish
    När du betalar med Swish efter den kostnadsfria perioden startar abonnemanget (instruktion skickas per SMS och e-post).

  5. Avsluta när du vill
    Du kan när som helst säga upp ditt abonnemang genom att sluta betala för kommande period.

O

Inställningar

Du kan när som helst ändra inställningar genom att berätta detta för Lena vid det dagliga Godmorgon-samtalet, eller via inloggning på vår hemsida.

bottom of page